Служба автомобільних доріг
у Чернігівській області

» Прес-центр » новини » ЗАЯВА ПРО НАМІРИ КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Н-07 КИЇВ-СУМИ-ЮНАКІВКА ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ШТУЧНИХ СПОРУД

ЗАЯВА ПРО НАМІРИ КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Н-07 КИЇВ-СУМИ-ЮНАКІВКА ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ШТУЧНИХ СПОРУД

ЗАЯВА ПРО НАМІРИ капітального ремонту автомобільної дороги державного значення  Н-07 Київ - Суми - Юнаківка (на м. Курськ) та реконструкції штучних споруд, Чернігівська область

  1. Замовник: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області Державного агентства автомобільних доріг України «УКРАВТОДОР».
  2. Місце розташування траси будівництва: Чернігівська область, ділянка км 65+500 – км 208+341 автомобільної дороги Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на м. Курськ) (від межі з Київською областю до межі з Сумською областю).
  3. Характеристика діяльності (об’єкта). Планується провести капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 з доведенням її техніко-експлуатаційних показників до параметрів ІІІ категорії та реконструкцію штучних споруд з підходами до них під параметри ІІ категорії (згідно з ДБН В.2.3-4:2015). 
  4. Технічні і технологічні дані. Розроблення проектної документації та проведення робіт планується здійснювати окремими об’єктами. За результатами проведення робіт ділянка автомобільної дороги матиме 2 смуги руху з параметрами у відповідності до діючих нормативних вимог. Водопропускні труби та два мости будуть капітально відремонтовані, а також реконструйовано два шляхопроводи через залізничні колії та чотири мости з підходами.
  5. Соціально-економічна необхідність планованої діяльності. Капітальний ремонт автомобільної дороги Н-07 Київ - Суми - Юнаківка (на м. Курськ) з реконструкцією штучних споруд дозволить:
    • забезпечити транспортно-експлуатаційні показники дороги;
    • запобігти руйнуванню автомобільної дороги, як інженерної споруди;
    • підвищити безпеку руху;
    • покращити транспортно-комунікаційну інфраструктуру мережі автомобільних доріг державного значення;
    • поліпшати умови транспортного сполучення у північно-східному регіоні України;
    • знизити навантаження на навколишнє природне середовище порівняно з існуючим станом;
    • підвищити соціально-економічний потенціал регіону.
  6. Потреба в ресурсах при будівництві і експлуатації. Необхідні при будівництві обсяги земельних, сировинних, енергетичних, водних та трудових ресурсів будуть визначені при розробці проектної документації. При експлуатації автомобільної дороги використовуються протиожеледні матеріали (технічна сіль, пісок, відсів, тощо) згідно з встановленими нормами.
  7. Транспортне забезпечення (при будівництві та експлуатації): доставка персоналу, будівельних матеріалів та конструкцій передбачається по існуючих дорогах.
  8. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за варіантами: проектній документації будуть враховані екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні і територіальні обмеження згідно з чинними нормативно-правовими актами.
  9. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за варіантами. Проектні рішення направленні на захист території від негативного впливу автомобільної дороги (як інженерної споруди), транспортного руху, процесів будівництва та експлуатації дороги.
  10. Можливі впливи планованої діяльності (під час будівництва та експлуатації) на навколишнє середовище.
  • геологічне середовище: можливе виникнення або активізація небезпечних геодинамічних процесів (під час будівництва);
  • клімат і мікроклімат: не передбачається;
  • повітряне середовище: викиди в атмосферне повітря від автомобілів (під час експлуатації) та будівельних машин і механізмів (під час будівництва), пилоутворення (під час будівництва); фізичні впливи – шум, вібрація;
  • водне середовище: можливо тимчасові зміни умов поверхневого стоку під час проведення земляних робіт, забруднення водного середовища стічними водами, які містять нафтопродукти та інші хімічні сполуки (під час будівництва); забруднення водного середовища скидами зливових і талих стічних вод з дорожнього покриття (під час експлуатації);
  • ґрунт: відчуження земель у постійне користування (в межах проектованої смуги відведення дороги); тимчасове відчуження земель для будівельних майданчиків та технологічних проїздів; хімічне забруднення; забруднення сміттям (під час будівництва); забруднення твердими частками від зносу автомобільних шин та покриття автодороги; хімічне забруднення від викидів автотранспорту; забруднення сміттям та хімічними елементами, що входять до складу протиожеледних матеріалів (опосередковані впливи під час експлуатації);
  • рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: вирубка зелених насаджень, що знаходяться у неприпустимій близькості від проїзної частини, на заміну яких буде виконана компенсаційна посадка
  • навколишнє соціальне середовище (населення): тимчасові незручності для учасників дорожнього руху та місцевого населення (під час будівництва); підвищення комфортності та безпеки для учасників дорожнього руху, покращення стану навколишнього середовища в межах смуги впливу автомобільної дороги (під час експлуатації);
  • навколишнє техногенне середовище: забезпечення техніко-експлуатаційних показників дороги, поліпшення транспортної інфраструктури (під час експлуатації)Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення:
  • будівельні відходи – утилізація;
  • побутові відходи – вивезення у спеціально відведенні місця, утилізація.
  1. Обсяг виконання ОВНС: згідно з вимогами ДБН А.2.2-1-2003 "Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд".
  2.  Участь громадськості. З матеріалами проектів і розділу ОВНС можна ознайомитись та подати пропозиції за адресою: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (вул. Київська, 17, м. Чернігів, 14005; тел./факс (04622) 67-43-55, 61-28-62; E-mail: chernigivroad@ukr.net).