Служба автомобільних доріг
у Чернігівській області

» Прес-центр » новини » СЕЗОН 2018: ЩО ВЖЕ ЗРОБЛЕНО НА АВТОШЛЯХАХ ЧЕРНІГІВЩИНИ

СЕЗОН 2018: ЩО ВЖЕ ЗРОБЛЕНО НА АВТОШЛЯХАХ ЧЕРНІГІВЩИНИ

Сезон 2018. Підсумки станом на кінець жовтня

Чернігівщина – друга в Україні за протяжністю автомобільних доріг державного значення. Мережа налічує 61 автошлях сумарною протяжністю 2 962 км. З них 333 км - 2 траси міжнародного значення; 424 км  – 3 дороги національного значення ; 516 км - 6 автошляхів регіональних; 1 689 км – це 50 доріг територіального значення. Інтенсивність руху автівок на трасах Чернігівської області становить від 1500 до 12902 авто на добу.

Найбільший об’єкт ремонтного сезону 2018 року – траса міжнародного значення М-01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі. Автошлях проходить територією Київської і Чернігівської областей. Є важливою складовою єдиної транспортної системи України, по якій здійснюються транспортні зв'язки Чернігівщини зі всіма областями України. Закінчується дорога на контрольно-пропускному пункті «Нові Яриловичі», який веде до Гомеля (Білорусь). Дорога забезпечує найкоротший транспортний зв’язок держав Скандинавії, Балтики, Росії, Білорусі з Україною, Румунією, Болгарією і Грецією. Цьогоріч роботи з поточного середнього ремонту виконувались на об’їзній Чернігова у напрямку до кордону з Білоруссю. Нове покриття влаштовано біля Шестовиці, Киїнки, Чернігова, Нового Білоусу та Рівнопілля, а також у Ріпкинському районі біля Великих Осняків, у Вербичах та біля митниці у Нових Яриловичах. Усього 12 ділянок сумарною протяжністю 43 км.

Також цьогоріч розпочато оновлення покриття на ще одній трасі міжнародного значення – М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ.

Нове покриття влаштовано під Черніговом у селі Новоселівка на трасі Н-27 Чернігів-Мена –Сосниця-Грем’яч.

На дорозі Н-07 Київ-Суми-Юнаківка було продовжено капітальний ремонт мостового переходу в Охіньках. Стару споруду було повністю розібрано і зведено нову.

За ремонтний сезон 2018 року було відновлено також покриття на під’їзді до Прилук на дорозі Р-67 Чернігів-Ніжин-Прилуки-Пирятин.

В рамках меморандуму про співробітництво з приватним інвестором було продовжено ремонт дороги Т-25-28 Козелець-Бобровиця. Відновлено ділянки дороги як в Козелецькому районі, так і Бобровицькому.

В межах експлуатаційного утримання станом на кінець жовтня 2018 року на автошляхах державного значення було ліквідовано 335006,7 кв. м. ямковості та 27090 м.п. тріщин. В першу чергу цьогоріч, згідно окремого доручення Укравтодору, ямковий ремонт виконувався на автошляхах міжнародного, національного та регіонального значення. Далі – виконувалися роботи по ліквідації деформацій покриття на дорогах територіальних.

Для організації безпеки дорожнього руху станом на кінець жовтня було здійснено встановлення та заміну 3155 од. дорожніх знаків. Нанесено дорожньої розмітки 1130 км проїзної частини та 1570 км поздовжніх ліній. Нанесено розмітку на 164 пішохідних переходах.

Встановлено (замінено) 1167 шт. напрямних стовпчиків. Встановлено 3236 м бар’єрного огородження, відремонтовано – 30929 м.

Виконувались роботи по ремонту та встановленню штучного освітлення. Здійснено ремонт 8 світлофорів і встановлено 4 нових світлофорних об’єкти.

Про контроль якості

Служба автомобільних доріг у Чернігівській області як замовник робіт здійснює всі види контролю за роботою підрядника. У разі виявлення невідповідностей – маємо право зобов’язати підрядника їх ліквідувати. Інакше – неякісно виконана робота просто не буде прийнята до оплати.

Регулярно інспектують підрядників наші інженери відділу якості, технічного контролю та нових технологій і лабораторія. Проби матеріалів відбираються безпосередньо в процесі виконання робіт, так і по їх закінченню – керни із вже укладеного покриття. Лабораторія служби автомобільних доріг у Чернігівській області має сертифіковане обладнання для проведення досліджень якості дорожніх матеріалів. Наприклад, випробування відібраних із асфальтового покриття кернів проводяться на визначення таких показників як густина, границя міцності та водонасичення, коефіцієнт ущільнення, границя міцності при стиску, зерновий склад, кількість в’яжучого.

Зовнішній незалежний контроль за роботою підрядних організацій, що працюють на наших дорогах, здійснює лабораторія державного підприємства  ДП «Дорожній контроль якості». На усі об’єкти ремонтного сезону 2018 року отримано позитивні висновки про відповідність вимогам ДСТУ.

Гарантія на проведені роботи з поточного середнього ремонту становить п’ять років. В рамках гарантійних зобов'язань підрядники за власний кошт, відповідно до умов договору, мають ліквідовувати усі недоліки на дорожньому покритті, виявлені у даний період. Службою автомобільних доріг ведеться постійний контроль за станом нового покриття і у разі необхідності підрядні організації власним коштом ліквідовують виявлені нами недоліки.

Про «громадський контроль»

Як повідомляла прес-служба Служби автомобільних доріг у Чернігівській області раніше у статті "ПРО ФАХОВІСТЬ ГРОМАДСЬКОГО КОНТРОЛЮ", ми цінуємо роботу громадських організацій, що допомагають нам контролювати виконувані підрядними організаціями на дорогах області ремонти. Останнім часом у соцмережах почали з’являтися пости від псевдо-експертів дорожньої галузі, які за грантові кошти замість конструктивної роботи та спільної праці, виїжджають на дороги, порушуючи елементарні правила безпеки як власної, так і водіїв. Чи мають люди, які здійснюють «псевдомоніторинг», відповідну підготовку і сертифіковані прилади – це питання. Прес-служба Служби автомобільних доріг у Чернігівській області зверталася до громадської організації «Чернігівський центр прав людини» з приводу фаховості проведених ними «досліджень». У відповідь отримали: «Наша організація проводить Громадський моніторинг. І участь фахового представника від САД була би доречна». Тобто про доречність наявності справжнього експерта для проведення моніторингу активісти кажуть вже опісля проведених ними «досліджень». У чому ж сенс такого «моніторингу якості»? Саме тому, усі пости, які з’являються та з’являтимуться від активістів цієї ГО, просимо вважати маніпулятивним пустопорожнім піаром, який немає нічного спільного із подальшим розвитком доріг, а скоріше з відпрацюванням грантових коштів.