Служба автомобільних доріг
у Чернігівській області

» Прес-центр » новини » "Краще не зробити, чим зробити неякісно" начальник Cлужби Володимир Гузема зустрівся з представниками ЗМІ

"Краще не зробити, чим зробити неякісно" начальник Cлужби Володимир Гузема зустрівся з представниками ЗМІ

Цьогоріч Чернігівщина отримала трохи більше 174-х мільйонів гривень на поточні та середні ремонти автошляхів державного значення. Частково ці кошти вже перетворилися на кілометри якісного дорожнього покриття, але на двох об’єктах роботи ще тривають. Про це під час брифінгу в облдержадміністрації журналістам повідомив очільник Служби автомобільних доріг області Володимир Гузема.

 

 

Дорожня мережа Чернігівщини нараховує 7722 кілометрів, та лише на двох сотнях кілометрів автошляхів не прострочені ремонтні терміни, тож, за нормативними документами дорожників, вони вважаються безпечними. Востаннє на автошляхах загального користування області капітальний ремонт проводили у 2007 році, а поточний — у 2011-му. Та цьогоріч держава згадала про дорожнє господарство і виділила Чернігівщині понад 174 мільйони гривень на поточні та середні ремонти. На ці гроші дорожники запланували відремонтувати 63,2 кілометри шляхів. За словами начальника Служби автомобільних доріг Володимира Гуземи, 88% цих коштів вже використані, оновлено трохи більше 41-го кілометра покриття: три кілометри новенького асфальту поклали в Острі, трохи більше ніж по два — на під’їзді до Сосниці, у селі Хвилівка Ніжинського району. Найбільше — 36 кілометрів — відремонтовано на автошляху Р-68Талалївка-Ічня-Тростянець-Сокиринці.

 

Володимир Гузема, начальник Служби автомобільних доріг в області: «Перший об’єкт — це М01, там залишилося 8,3 кілометра. Другий об’єкт — це в нас міст через Рому, біля 80% робіт там вже виконано, тобто ми теж встигаємо. Ще один об’єкт, на який в принципі виділилися кошти, — це два мільйони це ділянка дороги Р-68 від Ічні до повороту на Дмитрівку».

 

Тож до завершення року кошти обіцяють освоїти повністю. І погодні умови на заваді не стануть, адже технології, що їх застосовують підрядники, дозволяють навіть за низької температури укладати покриття. За умовами контракту, протягом 3-5 років виконавці робіт несуть відповідальність за цілісність дорожнього одягу. Тож, в разі чого, власним коштом виправлятимуть недоліки. А їх дорожники помічають ще на стадії виконання робіт.

 

Єдине, що суттєво стримує розмах ремонтних робіт, як не дивно, залізниця, якою на асфальто-бетонні заводи області доправляють щебінь.

 

Володимир Гузема, начальник Служби автомобільних доріг в області: Дуже складна проблема із щебенем. В нашій ситуації гкраще не зробити, чим зробити неякісно. Я сьогодні розмовляв з директором департаменту логістики Укрзалізниці, на сьогоднішній день недовиконання перевезень по Україні лише по дорожньо-будівельній продукції близько 1,5 тисячі вагонів кожного дня».

 

Що ж стосується доріг місцевого значення, то тут ситуація не така райдужна. На них, як і раніше, ліквідовують ямковість. На ці роботи в обласному бюджеті передбачено 23 мільйони гривень — загалом на 109 доріг у 22-х районах області. Окремо варто сказати і про те, що за ремонт доріг, хоч і ямковий, взялися і в двох територіальних громадах.

 

Володимир Гузема, начальник Служби автомобільних доріг в області: «Кіптівська громада на даний момент виділила вже 400 тисяч. І йде мова, що вони іще виділять, ми ж змогли їм дати співфінансування з держбюджету на рівні 50/50. Дніпровська громада вже виділила своїм рішенням, і зараз на підписанні угода на п’ять мільйонів на дорогу Т-25-35 — це дорога Остер-Сорокошичі».

 

Ці кошти дорожники також планують освоїти до завершення поточного року, а в наступному хочуть стати до нових масштабних проектів.

 

Володимир Гузема, начальник Служби автомобільних доріг в області: «Ми хочемо бачити у нас в області по капітальним видаткам гроші на проектування нашої дороги Н-07, гроші хочемо бачити на капітальний ремонт мосту через струмок Охіньки, по Н-07. Ми хочемо бачити ремонт автодороги Р-67. Від повороту в Количівці – Куликівка-Ніжин-Прилуки-Пирятин. Досить амбітні плани, загальна вартість робіт, проектної документації — біля 675 мільйонів, там буде шість ділянок».