Служба автомобільних доріг
у Чернігівській області

» Прес-центр » новини » Для прискорення завершення поточного ремонта автомобільної дороги М-01 технологія «Горячий ремікс» не зупиняється навіть в вихідні .

Для прискорення завершення поточного ремонта автомобільної дороги М-01 технологія «Горячий ремікс» не зупиняється навіть в вихідні .

Технологі. «Гарячий ремікс» не вперше САД у Чернігівській області використовує на дорогах загального користування, а саме автомобільної дороги М-01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі на ділянці км 101+000 – км 136+000.

Економічність та висока якість покриття – найголовніші переваги «Гарячого реміксу», адже ця методика дає змогу значно покращити експлуатаційні характеристики дороги з мінімальними витратами, що вкрай важливо в сьогоднішніх економічних умовах. Вона передбачає відновлення старого асфальтобетонного покриття. При цьому ремонт виконується в кілька етапів: розігрівання верхнього шару асфальтобетону та його зрізання, додавання нового матеріалу, подальше укладання одержаної суміші та її ущільнення. Наступна обов'язкова технологія пысля «Гарячого реміксу» влаштування тонких захисних шарів на основі бітумно-мінеральних суміщей «Мультимак» спеціально розроблена для запобігання передчасному руйнуванню дорожнього покриття. ЇЇ можна назвати своєрідним профілактичним засобом для доріг :тонкошарове покриття має функцію захисного шару (або шару зносу), що цементує пошкоджену основу, заповнюючи всі тріщини і порожнечі бітумно-мінеральною сумішшю, вирівнює деформоване покриття. Суміш готується і розподіляється спеціальною укладальною машиною, обладнаною комп'ютерною системою дозування компонентів, що забезпечує чітке дотримання рецептури. Покриття «Мультимак» не потребує спеціального ущільнення, тому рух транспорту можливий через 20-40 хвилин після влаштування.
Відео виконання робіт на сайті САД у Чернігівській області в розділі ВІДЕОГАЛЕРЕЯ.
Фотогалерея виконання робіт

Отже, використання новітніх методів ремонту покриття з допомогою сучасної техніки дає змогу дорожникам Чернігівщини працювати на перспективу: заощаджувати кошти та попереджувати передчасне руйнування доріг області.